MENU MOBILNE NIE USUWAC

poniedziałek, 17 marca 2014

MIRUNA Z PATELNI W MĄCE ORKISZOWEJ Z SALSĄ Z AWOKADO, PAPRYKI I KUKURYDZY NA ŚWIEŻYM SZPINAKU

Danie prawie dietetyczne, bo choć ryba smażona to na odrobinie oleju i przy pomocy patelni grillowej.

Składniki:
500g filetów z miruny
2 łyżki oleju rzepakowego
2-3 łyżki mąki orkiszowej
przyprawa do ryby ( u mnie ostatnio zioła włoskie z solą w młynku Kotanyi)

Salsa:
1 awokado pokrojone w drobną kostkę
1/2 papryki pokrojonej w drobną kostkę
1/2 puszki kukurydzy
1 łyżka oliwy
1 łyżeczka soku z cytryny

Dodatkowo: świeży szpinak w liściach

Rybę lekko przyprawiamy ziołami, obsypujemy mąką i smażymy na patelni po ok. 5 minut z każdej strony. W międzyczasie mieszamy składniki na salsę. Na talerzach układamy liście szpinaku, na który wykładamy rybę i posypujemy salsą. I gotowe! Smacznego:)



1 komentarz :

  1. Fajny przepis oparty na guacamole, nigdy nie pamiętam proporcji dlatego dziękuję. Ja zrobiłem tym razem dzięki niemu salsę (wersja z pomidorami, bez awokado) ale jeszcze bardziej ją scyganiłem bo dodałem majonez (Winiar) i ćwikłę z chrzanem (u mnie pińczowska) proporcje każdy jak lubi, proszę spróbować nie gryzie :)

    OdpowiedzUsuń

Mama poleca, testuje, pyta blogger theme by Pastel Feather Studio created by Monika Dudikeni. Copyright ©